tisdag 15 juli 2008

Jag försökte tänka på någonting alldeles nyss.

Låg vaken till tre inatt, utan någon som helst förmåga att sova. Skyller på fullmåne men upptäcker till min besvikelse att den inte ska dyka upp förrän på torsdag. Jaja. Trött som en gnu var man då när man klev på tåget med S till Gävle. Till min lättnad var dagens partner in crime minst lika trött (som kan märkas om man läser citatet till titel som plötsligt flög ur hennes mun). Jag brukar faktiskt också försöka tänka på saker ibland, konstigt nog försöker jag inte tänka på saker oftare. Specifika saker, som att jag har alldeles för lite pengar den här tiden om året. En trevlig dag hade vi dock ändå, oavsett tänkandet! Waynes chai är överlägsen, men det visste ni ju redan. Testade skyhöga Loboutins-lookalikes på DinSko, cause; "being taller than your boyfriend is so today." För övrigt var även en annan del av trion i Gefle idag, men eftersom hon har bestämt sig för att dissa denna bloggvärld kan jag å hennes vägnar berätta att hon äntligen köpte sig en Monroe-tavla (nu undrar jag bara: Beeengan, vart ska du få plats med den?).














Vi letade en bebis att ge den här sparkdräkten till. Hittade ingen.














Vadå plattform?














Wedins har ett finfint erbjudande just nu. 3 för 2. A womens right to shoes liksom
(men nej, finingarna ovan blev inte mina. Inte idag). /L.

Inga kommentarer: