torsdag 3 juli 2008

Packning.

Imorgon åker jag till Oslo för att hälsa på broder. I tre dagar. Ändå är sängen fullpackad med diverse klädesplagg nu när det är dags för packning. Och jag är ju inte dum, jag vet självklart att jag inte har användning för alla dessa kläder, att jag knappast tänker gå hem och byta kläder tre gånger dagligen (det gjorde jag dock förra sommaren, mest för att vinna vadet om att jag skulle hinna använda allt..jobbigt med all tvätt vid hemkomst dock). Har redan hunnit ringa mamma två gånger: "Mamma, vad ska jag åka i...? [...] Hej igen. Är det onödigt att ta med sig långa klänningen? Ja. Okej, tack." Undrar vad jag frågar nästa gång?

För övrigt, broder var även födelsedagsbarn igår och eftersom det inte blev någon bloggning så kommer gratulationen i bloggosfären nu: Grattis! /L.

Inga kommentarer: