tisdag 8 juli 2008

Tack för sommarlov!

Långtjärn ikväll. Det var fint!

Det har varit en mycket händelserik dag idag måste jag medge. Vaknade upp rätt tidigt, trött som en gnu efter gårdagens bravader - tandläkaren väntade och mina tänder var fina förutom de två mjölktänderna(!) jag har. Kul anna, du har två mjölktänder kvar. Jävligt moget för en 18åring (typ), VERKLIGEN. Men inte hänger jag läpp för det inte för i aug blir jag lika mogen som ni andra, närmare bestämt den 29e då båda tänder ryker. TJOHO. Eller?
En fika med en nyligen hemkommen pepparkaka blev det. Normans med Mollie alltså. Det var fint! Vi donade lite med helgens planer och snackade lite allmänt skit. som det ska vara :D
Väl hemkommen from the mig city of Bollan började jag måla vilket är måttligt kul - men det är fortf cash. Det är iaf vad jag intalar mig.
Eftersom vädret nu, för ovanlighetens skull, vr rätt fint iadg bestämde jag mig för en tur till Långtjärn. Kvälen avslutades med ost o vin med min mor. VÄRT.
Nej, nu ska jag sova. Adjöööööööööööken! /Schönning:#

Inga kommentarer: