onsdag 9 juli 2008

Och med denna gulligullsnuttebild vill jag säga GRATTIS NILS 16ÅRSDAN! Jag vet att du kommer hata mig för den här bilden, men vi skyller helt eneklt på att den är gammal. Det funkar alltid ;)
Nyss konsumerades tårta som jag gjort. Den var freakin´fab. Tårta är gott...

Igår försökte jag lägga upp en film made by me, men det gick inte, så jag får helt enkelt försöka igen idag, för jag lovar, ni kommer älska den! Helt klart.

nej, nu ska jag vidare! Adjöööööööööööken!/ Schön (och ja, jag vet att jag är ett huvud kortare än min bror. Faktum är att ni vet hur man ritade på väggen när man var liten o kunde se hur mycket man växte...? Jag jämförde min längd nu med hur lång jag var för fem år sedan. JAG HAR VUXIT TRE CM PÅ FEM FREAKIN ÅR! baaah, det är inte lätt.)

Inga kommentarer: