onsdag 16 juli 2008

Long time no.... update?


Mjo, nu var det ett tag sedan igen, så här kommer en liten update på vad som hänt:

En sthlmsresa har hunnits med med syfte att fira mina väldigt religiösa (eller ej) kusiner. Det var mys då hela kusinskaran kom och jag åt mig fet på mat. Passade oxå på att träffa lite kompisar nere i hufvudstaden och det uppskattades.. iallafall från min sida!

Det obligatoriska kusinkortet. Nämnde jag att jag är ensam tjej? Konfirmanderna är iallafall herrarna i mitten. Han med keps och killen till vänster :)

Farmor hade självklart bakat tårta och svullande blev det kan jag lova. Här är åter igen konfapojkarna tillsammans med respektive tårta! MUMS!

Har hunnit umgås en hel del med min favvo-Ellen som nu har varit i Älgnäs en vecka. Det var mys på väldans hög nivå- tyväss har hon återvänt till Sthlm för att senare bege sig på Melt nånstanns i närheten av Berlin.

Eftersom majoriteten av kusinerna begav sig till Härnebo efter konfirmationen har här varit fullt hus i stortsett varje dag. Det visade sig att min kusin hade fått en barbara av sina väldigt generösa vänner i födelsedagspresent - den hade vi mycket kul med. Tolkas hur man vill ;)

I måndags begav jag mig på min racercykel till Frida Lindberg i metropolen Holmsveden. Det var minst sagt trevligt och vi åt gott o snackade skit sent sent. Det var värt som tusan. Dock jobbigt dagen efter då jag skulle upp för att fortsätta göra underverk med falurödfärg och en pensel.

Igår bröt min far benet o sitter i rullstol. Rätt onödigt, så nu är det bara jag och min bror som beger oss mot götet i slutet av veckan, mor och far blir kvar hemma. TYvärr.

Nu sa jag fixa ngt att förtära och sen ska jag plugga körkortsteori!

Adjööööken all you shiny people! /Schönning the one

Inga kommentarer: