onsdag 18 juni 2008

Big Brother is watching you - Anna, in a moment of rage

Ursäkta, vill ni inte läsa ett inlägg präglat av hat mot riksdagens nya beslut - låt bli att läs detta.
Hur fan kan de besluta ngt sånt här? Är dom dumma i huvet? Jag menar, ett ja till fucking FRA-lagen är ju ungefär dödens död.. Trots att de ändrade den så är det ju egentligen exakt samma jävla grej. Och vad kommer de få ut av de hela? Jag tror knappast att så kallade terrorister och dyl. rätt och slätt skulle skriva "bomba riksdagen" eller "skjut Reinfeldt" eller varför inte "kapa ett plan"? Idiotjävlar. Jag fattar inte anledningen av det hela.. Jag menar, det är ju inte precis så att sverige ligger under terrorhot och förväntas bombas sönder det närmsta årtiondet... Fegsverige, som inte ens gör en fluga förnär = inga hot = ingen jävla anledning att låta den där fucking lagen träda igenom. jag blir så jävla förbannad. aaaaaaah..
Dock en eloge till Camilla Lindberg. Det är skönt att det finns några människor som vågar stå för sin åsikt!

sen att fotbollen gick skit gör ju inte saken bättre.

Inga kommentarer: