torsdag 19 juni 2008

would you like me to assign someone to butter your muffin?

"MEN DÅ HAR NI JU MUFFINS!!" skrek jag. "Är det här ett skämt eller!?" Det blev tyst ett tag, och plötsligt vek sig både polisen och expediten och varenda jävel på caféet började asgarva och expediten sa: "Ja, det är faktiskt ett skämt" och så förklarade hon att de brukar köra en sån här grej med nån snubbe ibland, bara för att se vad som händer.Och när jag kollade runt, hade nästan hela caféet börjat tugga på sina muffinsar, som dom på nåt vänster hade gömt när jag kom in. Då hade dom alltså kört ett sånt där practical joke på mig.Jag blev helt paff, det var skitskämmigt.

björre i mitt hjärta!




snart åker jag, bengan, till franska rivieran! SUG PÅ DEN! men resterande av trion får nog det också jätte braa här i kalla sverige... thihh.

- Wellander OUT.

Inga kommentarer: