fredag 13 juni 2008

Money, money, money. Must be funny in a rich man's world.

Har svårt att be om pengar. Vill tjäna dem själv, slösa bort dem med någon känsla av stolthet i kroppen. Hoppas därför att jag får det där skitgörat, så jag tjänar lite cash i sommar. Just därför blir man också väldigt lycklig när man kommer hem och hittar två högar med extra ekonomiska tillägg på skrivbordet med motiveringen "tycker du är värd det". Började läsa Confessions of a shopaholic igår också, men lade genast av med tanken att The colour purple rätt och slätt känns bättre (om än alla språkfel stör mig en aning, asked stavas aldrig asd). Det fick mig dock på shoppinghumör och tanken på att jag inte har shoppat på länge (tydligen väldigt länge eftersom jag inte ens kommer ihåg det senaste tillfället) väcktes. Wishlist på g alltså!

  • Underkläder. CK för baskänslan, H&M för sötman.
  • Chinos.
  • Klackar - platåer i synnerhet, fina Carrie-stilettos för
    "hey, they work as an interior-detail"-känslan rent generellt.
  • Festival. WTAI - varför får inte jag åka med i väskan Schööönning?
  • Kleinblå bikini - för att kleinblå är en fin blå nyans, för att
    jag behöver en ny bikini.
  • The return of the sun - för att kunna använda den fina bikinin.

/L.

Inga kommentarer: