fredag 13 juni 2008

Pepp till tusen och en mätt mage

Kvällens underhållning bestod av taglagsfest med diverse bygg-gubbar och annat folk som jobbar här. Det var mys och att säga att jag är mätt skulle vara en underdrift. Farmors tårta var enormt god och nu känns det som jag skulle vara kapabel att rulla fram. Rätt nice alltså.

För tillfället sitter jag och avnjuter Johnossi och Mando om vartannat och kan inte riktigt förstå att jag skall komma att se båda dessa finfina band redan imorgon. Ibland är livet gött! En toppendag kommer det i varje fall bli med fin musik och gott sällskap. Skål för den säger jag!

Igår impulshandlade jag biljett till Peace and Love.. tror jag. Man vet aldrig med blocket. Har i alla fall inte hunnit betala den än, så blir jag blåst gör det mig inte så mycket. Dock kmmer det bli dyrt, men det gör mig inte så mycket med tanke på att sveriges musikelit väntas besöka festivalen.

Nej, nu är det dags för mig att packa ihop lite grann inför morgondagen för att sedan krypa till kojs. Som sagt, imorgon väntar en dag att minnas!
/Schön

Inga kommentarer: