torsdag 19 juni 2008

Joooooodu!

Idag är humöret på topp, till skillnad från förra blogginlägg då jag nog var lite msått butter.
Visst Mollie - du ska till Rivieran... Känns bra att jag o Lisafisa blir kvar här i Sverige. Skitbra. Verkligen. Varmt kommer det säkert bli. Skitvarmt. Verkligen. Jag menar, sverige kan man ju alltid lita på när det gäller sommarväder. Alltid. Skitmycket. :#
Faaaast, jag ska på Peace and Love nästa vecka, så jag är inte så jätteledsen faktiskt. :D
Apropå skit föresten... vårt avlopp hade stopp o då kom det hit en snubbe o skulle fixa det o då pumpade han in en massa äckel i vår källare... så golvet i vår källare är täkt med en äcklig sörja jag inte vill veta innehållet på. mysipysiiiii. Undrar om familjen schönning kör en "Nej, jag vet inte alls om att vår källare är äcklig as hell, nej nej.. inte alls" under midsommarhelgen.. Brukar bli så. Ignorant lixom.
Adjööööken gott folk. Nu ska jag och min mor åka o storhandla. Det är kul att storhandla! /Schönning:#

Inga kommentarer: