torsdag 26 juni 2008

Summerlovin'.

Ser ut som om det är jag som får hålla bloggen rullande den här veckan. Ovanligt folktom vecka det här; de flesta är helt enkelt inte hemma. Vissa ligger vid playan i le France, andra sjunger med i diverse låtar på Peace and Love (är hela Hälsingland där? Känns som det). Och de som är hemma jobbar. Själv har jag tillbringat hela dagen ute, idag är äntligen solen tillbaka! Ville dela med mig av en bild men som så många gånger förut är usb-kabeln på äventyr alldeles ensam. På tal om det. Det är sådana här dagar man får vara ensamvarg. Somna i solstolen, lyssna på musik, läsa. Sola. Bara ligga och tänka (eller inte tänka alls). Illustration i ord: solen skiner, ligger på ett lakan på gräsmattan. Lyssnar på Kleerup & Kent (go Suecia!), känner hur femton myror kryper upp för benen, ignorerar dem. Dricker lite vatten, vänder mig på rygg, på med Wayfarers och stråhatt. Varför sitter bruden då inne tänker ni? För att jag snart ska ta lite kladdkaka. Soooommar. /Love L.

1 kommentar:

Anonym sa...

L: Haha, du ändrade alltså favoritfilmer iaf? ;)
Vi måste hitta på ngt nuu, jävla barnvaktshelvete :(