tisdag 17 juni 2008

Looking for love and labels.

Känns som om det mesta är sagt om gårdagen. Kanske det att SATC the movie var lite för lång men väldigt underhållande kan vara ett godkänt tillägg till referaten av Bass & Schööön? Anyhow, vaknade klockan sju imorse, pigg och glad som en nötkärna, men mitt logiska tänkande sade mig att det inte kunde stämma eftersom jag stängt av databurken endast fem timmar tidigare. Sov alltså en stund till, med hopp om att det skulle vara skitväder när jag vaknade så jag kunde slippa ångesten över att vara inne. Men icke, frukosten avnjöts ute. Nöjd kan jag dock vara- hela dagen har jag suttit och planerat över ett höstprojekt. Sedär folks, lite nytta kan man ju göra! Å andra sidan känns det rätt överkomligt att tillbringa dagen med att bläddra i tidningar, klippa, klistra och skissa inför en höstvisning. Lätt något jag skulle kunna göra oftare (typ imorgon). Ikväll är det ett lag som mött döden strax efter halv elva, om det blir Italien eller Frankrike låter vi dock vara osagt (= omöjligt osäkert svar). Ensam kommer jag också sitta, så det kan bli komplikationer att falla för grupptrycket. /Humphrey boy.

Inga kommentarer: