tisdag 17 juni 2008

Fartgalen


Dagen har tillringats med jobb o lall. Jag är en lallare. Så är det bara.. Har alltid varit, kommer alltid vara.
Var nyss ute med racerbilen (woho) o körde på Härnebos små och trasiga vägar. Det var kul. Jag vill ha körkort nu! NU NU NU!:D

Ringde Nislon för inte så länge sedan. Hon hade impulsåkt till Götet. Jag vill också impulsåka till Götet. Har bokat in en vecka i slutet på juli då jag ska åka dit. Först blir det 75 (?) årsfest för Niclas och Benny, sen har jag tänkt mysa hos mormor och morfar dagar i Onsala ytterligare några dagar. Älskade Onsala! Sol (förhoppningsvis) och bad i skärgården och i fjorden, äta räkor och bara ta det lugnt och å självklart kolla igenom Bamsefilmerna tillsammans med mina kusiner. Då är sommaren fulländad. Bamse är bra.


Imorgon kommer förhoppningsvis mina biljetter till pol, om inte snubben blåst mig, men då ska han döden dö. Jag lovar.

Adjööken /Schönning :#

Inga kommentarer: