lördag 28 juni 2008

Matrix-plåtning.

Klockan fem i halv freakin' (nytt favorit ord?) åtta ringde klockan imorse. Lisa var inte vaken men hon gick upp ändå, fortfarande omtöcknad av åsksmällen tidigare under natten som låtit som en explosion/tio pistolskott kombinerade. I med frullen i magen, i med linserna i ögonen (chockas av de trötthetstecknen som vanligtvis döljs effektivt med ett par DK-bågar). Går till tåget i regn, glömmer paraply. Springer tillbaka för att hämta paraply, hittar inte mitt, hittar inte mammas, hittar det stora, tar det stora, går snabbt till tåget. Så, en liten effektiv inledning liksom. Varför denna tidiga upstigning? Här ska ni få höra; idag plåtades bilder för Matrix höstkatalog och jag lekte modell. Fick fina Bea Szenfeld-bullar på huvudet och regnbågsfärgade ögonlock - mycket stylish må jag säga, det underlättar att plåta om man trivs med utstyrseln. God pizza, lite men bra folk, modediskussioner, visningtips och Youtube- rundor. Tack för dagen folks! /L.

Ps! Har inte köpt schampo sen november, får hela tiden nya Matrix-produkter (svallet bär ständigt ett stort leende). Förra veckan dock, scenariot tvingade mig att testa en icke salongköpt produkt, mitt hår fick femtielva knutar. Jag är helt enkelt fast i fina-schampo-träsket. Där kom försöket till smygreklamen - nöjda nu salongen?

Inga kommentarer: